22okt - confused, as always

19:52  Förvirrad, som alltid. varför vet jag egentligen inte, allt bara känns knas. även om det kanske inte är knas egentligen. Jag tror att eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill ha elelr hur jag vill ha det så känns det knas som det är nu eftersom jag inte är säker på något. Det känns som man har det på detta sättet eftersom det är det enklaste, eller för attd et är vad folk förväntar sig, och vad de tycker är bäst. Känns som om jag inte kan vara mig själv längre, som om jag kväver mig själv i min egen kropp. Som om man tar alla andra i första hand och sig själv därefter.

Usch, jag blir inte en sekund klokare genom att fundera och så men vafan ska man göra åt det då? Känns som om jag verkligen behöver en vild helg, en helg utan gränser och utan krav. Jag vill bara släppa loss och vara mig själv. Det hade varit jävlit fint^^ Får se vad man kan göra åt det.

Greys Anatomy om en timme ialf, alltid något. DOCK så borde jag plugga, men självdiciplin är inte min starka sida, så blir att man gör tusen andra saker istället.

Nu ska jag fixa vid håret och ja..

Taggad till tusen för träningen imorgon! :D:D

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Släppa lös en helg med mig här i Malmö? ;)

2008-10-22 @ 22:07:44
Postat av: sara

erica, MER ÄN GÄRNA! sålänge vi räknar med alkohol! ;) haha. vad har du för planer till helgen? :)

2008-10-22 @ 22:51:29
URL: http://nosugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0