22okt - hoome

15:31 Så sitter man ytterligare igen med färg i håret, dock är det utväxten som ska färgas och lite så. Blir nog bra. Därefter en lång dusch och sen plugg.

Det var inte så farligt hos tandläkaren idag, Sprutan var det enda som var hemskt, förrutom att man fick se allt dom gjorde. Det värst var i början när jag sa "säg till när du ska ta fram sprutan så blundar jag" så sa hon "ja, det borde du nog göra" jag menar hallå, så säger man väll inte? haha då blev jag ännu mer nojjig så inger, min tandskötare fick hålla mig i handen ;) haha. Inger har ju varit min tandskötare sen jag var 5 bast så det känndes faktikst lite betryggade kan jag säga.. Men ja, det hela tog nog 50 min må jag tro, och nu är det sån skön känsla att allt är över..

Nästa fasa är imorgon, MEN det har jag inte tid att tänka på nu.

10 min till sen ska färgen ur, så nu taggar jag.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0