24okt - lov

15:08 halloween i skolan idag då, blev väll helt ok. och så fick jag och miranda haft vår redovisning på internationell ekonomi, skönt att det är över. Gick helt ok också måste jag säga. :)

Nu funderar jag om jag ska sova en runda eller inte, är verkligen helt idiot trött och är öm i hela kroppen, haha =P

Ikväll, mja. vettifan vad som händer. Eller hoppas på att var med karro ialf, och supa på det :D haha. Funderar lite om jag skulle ta min "första" runda till systemet med, köpa lite gott o dricka, skadar aldrig ;) Men just fan, jag måste käka med, ska ner och slänga i mig lite nudlar hade jag tänkt. Hann aldrig äta i skolan idag =/ Var typ mega stressigt hela dagen :s Men nu är den över och vi har lov! så jääävla skönt!

Nu, mat, sen vettifan ;)

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0