26okt -

19:18 den här söndagen har varit extremt lång, och än är den inte slut. Idag har jag gjort i princip ingenting, har ingen ork. Bara vill spola fram tiden en vecka, och skita i det kommande lovet. Vill bara ha min babe här, känns som han är den enda som verkligen förstår. Låt tiden gå snabbt.

Annars då, jo jag kollar på gossip girl, det är iofs bra så man ska väl inte klaga för mycket. Morgondagen kan nog bli rolig med, ska ner till lund/malmö och kolla på showen "500" med familjen, det är samma skådespelare som i hipp hipp, så det kan nog bli massa skoj :) sitter och klurar lite vad jag ska ha på mig imorgon, får se om jag hittar något fint :) Kanske blir en runda till stan imorgon. Kan ju gå och lägga mig tidigt idag och gå upp tidigt imorgon, det låter som en bra idé.

Nej, nu börjar snart gossip girl igen. tjingeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0