26okt - sunday

12:44  Vaknade precis, käkade upp en munk som jag hade köpt igår, gått vare. Lite förvirrad var jag allt, jag låg i sängen och såg att klockan var halv 2 = dags att gå upp.  Jag tvättade av mig sminket från igår, som var i hela fejjan nästan, och gick in för att sätta mig vid datan, då kom det. klockan var visst halv 1 och jag fattade ingenting. Det tog några sekunder sen trillade poletten ner. Man flyttar ju tillbaka klockan 1h idag :) Gotta att få lite extra tid må jag säga :D

Igår var det höganäs marknad ja, träffade först emelie en liten runda & gick därefter på marknaden med karro (: Tror nog vi kollade igenom hela marknaden några gånger i letande efetr snygga sjalar eller "pashmira" som de nu heter. Det slutade med att karro hitta en och jag med :) och den jag hittade skär sig inte till mitt hår, haha, det ni ;) Blev även köpt två munkar och ja det var nog allt, det var tänkt att vi skulle köpt brända mandlar med men fan heller. Dom var svinigt dyra och inte ens nygjorde, DÅLIGT!

Vi sprang in i Lollo & Erica och följde med dem hem till lolls. Där blev det fixa sig i ordning och sen till mardos för att käka, jag känner mig fett duktig för jag tog en kycklingsallad, fatta jag, sara tog en kycklingsallad och ingen fet mat. weheey :D Karro taggade hemmåt för att senare mötas upp igen. Därefter begav vi os till ludde på förfest/fest. Mycket trevligt må jag säga :) Dom gjorde knepiga lekar, typ cpleken, just fan jag spelade in den ju, filmen kommer upp på bloggen senare idag! Vi tog sedan en taxi till trappa upp där kvällen avslutades. Trevligt trevligt!

Så idag då, jag velar lite vad jag ska göra. Ryggen är fortfarande inte på topp så får vänta med att träna tills imorgon. Jag behöver tvätta lite så det blir nog en städdag och film ikväll.

Föresten, det känns som man glöms bort, som man inte finns på folks radar längre. Det var så mycket vi skulle gjort, men nu finns jag tydligen inte längre för er. vad ska man göra egentligen? Måste man hela tiden vara stört, synas mest, och alltid försöka styra upp något för att man ska vara tillräckligt "intressant"? äh, I don't get it.!

take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0