27okt - fixa

12:28  Har varit så duktig att jag sorterat all min smutstvätt & börjat med att köra igång en svart tvätt. Sen är det bara en vit & en kulör tvätt kvar - oj vad intressant^^

Hela dagen igår satt jag i mjukiskläder och såg lökig ut, den här dagen ser ut att börja likadant. Så jaf tänkte slänga mig i duschen och göra lig lite fräsch. Därefter tas det på snygg kläder och sminkning. Pallar inte gå runt hemma och se allmänt lökig ut. Det är bara söndagarna till för. Jag hade velat lira någon låt på guitar hero med, fast det kan jag iofs gör medans håret torkar. hmm..

Nu kallar duschen, inget intressant inlägg här inte. tjingeling.

take care, puss


musik har alltid varit min stora passion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0