27okt - kwell

23:34 Helt okey dag. Dock jävligt sleten - som vanligt.

Showen 500 var helt okey, rolig men inte riktigt min grej. Dock fanns det roliga höjdpunkter =p

Karro var här en runda med nu, vi lirade guitar hero och snackade massa. På onsdag så beger vi (jag&karro) oss till ullared, på utflykt och förhoppningsvis på jakt efter lite fynd. Jag behöver framförallt strumpor och klämmor ;) haha. Det blir fett najs.
torsdag blir det ishallen med pappa hela dagen för att lira hockey, sen på kvällen thaibox med sara.
Fredag kommer oskar hem, möter upp han i tha big town hbg.
Lördag, fylla, fest och utgång.
Söndag, bakisdag.

Vilket betyder att jag har en jävla massa som jag måste göra imorgon! Tror inte jag hinner med thaiboxen som är planerad imorgon, ångest. får snacka med sara och se vad hon säger. Får ist försöka hinna med ett träningspass här hemma. Har dessutom inte blivit helt bra i ryggen sen i torsdags =/ usha.

 Nu ska jag sova, är svintrött och har bajsont i ryggen ( som vanligt) öhöhöhöh.


Jag "var"  Chopin för kvällen, vi alla spelade bingo med, med historiska kända årtal :P haha.

Pappa "var" Charles Darwin & mamma "var" Miles Davis. haha, skoj.



Nu, sängen! tjingeling.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det låter som en najs helg :)

2008-10-28 @ 12:32:40
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0