27okt - trött som ett svin

11:54  Visst jag sov tills jag vaknade men endå är man svintrött, palla^^ Gårdagen var slapp.

Nu ska jag fixa&dona lite på mitt rum med hög musik ekandes ur högtalarna.. och försöka komma fram till vad jag ska ha på mig ikväll. Kommer bli mega skoj. förhoppningsvis.

Mja, skulle bara skriva att jag överlevde natten ocg att jag fortfarande lever, för er som ville veta. och sofie, bara för det sms'et igår, så har jag drömmt och massa hockeysnubbar. haha, men jag klagar inte :P

Förresten måndag idag, vilket betyder att det är bara 4 fucking dagar tills jag får träffa min babe igen, wehoo :)

Nej nu måste jag få något gjort, tjingeling.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

den drömen skulle man varit i :D

2008-10-30 @ 16:00:28
URL: http://annasofiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0