28okt - dreams

13:35 Gomorron! Eller hur det nu va..

Drömmt massa knepiga drömmar inatt, sist var det att jag gjorde lumpen och var mitt i värsta krigarinfernot, och jag och en annan tjej skulle laga en helikopter typ, sen skulle vi ställa upp oss och bli granskade, i värsta fina huset, glassigt som fan. Äh, ialf, när jag sedan vaknade imorse så blev jag fett sugen på att göra lumpen. Ja dagarna närmar sig, bara två veckor kvar till möstringen. Det ska väll gå.

Idag då, ja det blir ingen thaibox. Skulle kanske va med karro en runda med hon verkade försvinna precis så kan ju vara lite svårt då. Är lite sugen på att dra en runda till stan o ta en fika. Får se var dagen har att erbjuda. och såklart när man snackar om trollen, karro kom in på msn och messade mig samtidigt ;) haha.

Nu ska jag dock göra mig i ordning,  och borsta tänderna.tjingeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0