29okt - fullt upp


19:10 
Har precis fått lite god mat i mig. Varit en heldag/roadtrip med karro, vi begav oss till ullared och fyndade lite. Men det bästa var en bil som först körde om oss på motorvägen och fulade sig lite mot oss, sen körde vi förbi och jag räckte ut tungan och så till dom. SEN när vi var på parkeringen till ge-kås så körde samma bil framför oss igen, killarna i bilen blev helt till sig och vinkade som fan och jag asgarvade, sen bara sådär räckte karro fingret tilldom och fy fan vad snöpna de blev, och FY FAN vad roligt det var! hahahah! gud, skrattar så fort ja tänker på det =P

Dagens inköp blev;
- 2 basic linnen, ett svart, ett vitt
- svart kortarmad blus
- svart poncho/kofta
- blåa jeans
- Träningsbyxor + träningslinne
- underkläder
- hårprylar, klämmor etc.
- julklapps snöre samt lite julpynt.

Så fick hem en del finfina kläder :) Längtar redans tills nästa inkomst kommer, då blir det lund/malmö som gäller för annat inköp.. :)

Gårdagen spenderades även med karro (: mys med film och så, sov även där.

Nu kollas det på miami ink (som vanligt) sen kl 9 är det greys anatomy! :D Ska försöka gå och lägga mig i tid idag, eller nått så jag orkar med morgondagen. Fett skoj kommer det bli, ishallen och massa lirande hela dagen! :D
Nej nu är pausen slut.tjingeling!

take care, puss

(förresten så åt jag & karro lussebullar & drack julmust igår, det var fetegott! ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0