29okt - lyckorus

23:11  På dryga en timme så försvann 1½veckas tvivel och orohet. Bara ljudet av din röst fick mih att känna ett sånt lung som bara du kan ge mig. Det verkligen hugge ri hjärtat att du är så långt bort och att jag inte kan få prata/träffa sig så ofta som jag vill.Men snart kommer helgen, och den har jag längtat efter som fan :) Myspys på fredag med middag ute & dant, sen lördag äre dags för fest (: När jag inte är med dig så tvivlar jag på mig själv och nästan allt, men med dig i min närhet eller bara av att höra din röst så känner jag mig genast 1000gg starkare. Du är bäst, och jag älskar dig så! <3

Nu är morgan pålsson - världsreportern & hipp hipp - paw rikhtitt på gång. Förhoppningsvis har jag de snart. yeayh. Dessutom så vill jag ha mina jävla pengar av csn, blir snart idiot alltså. det är fan 2 eller 3 studiebidrag som jag nu inte har fått. JÄVLA SKIT CSN! Jag hoppas verkligen att pengarna kommer in snart, och jag hoppas verkligen att jag får för de månder som gått. annars kommer jag fan få rycket =p

Nu ska jag dricka upp min oboy, plocka undan alla kläder från sängen sen nanna kudden. Längtar tills imorgon, hoppas att det inte är så mcyket folk där ialf (även om jag vet att det kommer vara massor) men vi ska ialf vara där hela dagen så det e skoj som fan :D Känner dock på mig att jag kommer vara helt blödig sen när jag ska snöra av mig grillorna och åka hem igen. Saknar hockeyn något så sjukt idiotiskt mycket. Hockeyn var verkligen min glädje i livet, det som jag alltid såg fram emot och var allt. Sen bara skiter allt sig. Det är fan en SKAM att skåne inte har något bra damlag, eller att det inte finns några klubbar att välja mellan överhuvud taget. Men så är det, tragiskt nog. Blir att ta upp hockeyn igen efter studenten, när flyttlasset äntligen drar härifrån. MEN en sak i taget, och nu, sova! tjingeling!

take care, puss


hockeyn - då den var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0