31okt - helg

15:50 Tar bussen mot stan/rydebäck om 10 min. ska in och träffa oskar.

Gårdagen var skoj, var hemma hos jeppe med karro och söp litta, vi började slå jeppe lite (på skoj) sen nu när han minst anade det så skulle jag ge han en sån jävlel på låret tänkte jag, jag tog i som fan MEn träffade fel, istället så träffade jag trästolen bredvid som var väldigt hårt och vass. Handen gjorde asont, men vafan det går över tänkte jag. Vaknade imorse och såg att min tymme var svullen och blå, och helt jävla öm. Jahapp så hade man stukat tummen. Lyckat. eller inte =P
Så nu får jag gå runt med bandage och ser ut som en hjälplös invalid för att jag inte kan använda min högra hand.

Smarte jag. haha. nej nu har jag bråttom. Vi ses i dimman gott folk! tjingeling.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0