busy

13:11  Så var dagen slut, eller ja nästan. Ska tagga hem nu när som..

Är ihjälstressad med allt jag måste göra idag och vettifan hur jag ska hinna med thaiboxen alltså.. Jag vill verkligen dit, men en anna del säger åt mig att jag måste göra mina läxor, speciellt nu nöär jag ligger så jävla back i allt. usch, det suger verkligen när man måste göra sånna här beslut..

Är lite irriterad på oskar med, har ju inte hört av han, och måste veta om han komme rpå lördag eller inte.. Är lite svårt att fixa mat & allt sånt om man inte vet hur många man blir. För om inte oskar kommer så kommer inte micke, och vips så var två borta. åh, obland blir jag verkligen så lätt kink :/

Nej får nog bli att jag stannar hemma och pluggar denna veckan, ialf några dagar.. Just för att jag ska hinna ikapp lite^^

Så nu ska jag dra mig.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0