confused



23:07 
usch ja, precis som vanligt då.

Egentligen hade jag bara velat lägga mig i sängen och sova tills fredag kväll då skolan är slut ^^ Jag har nog aldrig varit såhär skoltrött innan, det r helt sjukt alltså.. Men vad förväntar man sig egentligen när man är på sitt 5'e år? Om man bara kunde spola tillbaka tiden och göra andra val än de man gjorde. Visst allt hade sett annorlunda ut idag, men det kanske hade varit bättre? Jag förstår verkligen inte mig själv, jag förstår inte hur jag tänker, pratar eller fungerar..
hade vatt fint om det funnits någon manual så jag visste hur jag skulle hantera mina känslor och handlingar. Det blir nog så att jag måste prata med någon om det, någon som kanske har något svar på mina frågor.. Jag hade kunnat mata på i all evighet om allt detta, om mina problem och tankar. Men det ska jag inte..

Imorgon blir det skolan, bara tre lektioner så det är gasnka så soft.. Därefter blir det väla med sofie, måste hitta klänning/kläder tills på fredag samt något som kan få mig på lite bättre humör.. Något som dämpar min ångest lite ialf^^

Nu ska jag kolla på scrubs innan jag somnar^^

Känner att jag behöver tänka med, får se när jag somnar. Tur att man har lite sovmorgon imorgon ialf.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0