exercise

21:25   Hemma, trött & belåten. Var hemma vid 8, och lagade mat.

Så på tal om thaiboxen, jo det var fett kul! Först hade vi värsta uppvärmningen sen trönade vi på massa sparkar & slag i olika kominationer, och hela passet avslutades med en killer fys övning, Fy Fan vad trött man var efter det, men så ska det vara! det var ialf fett kul och jag vill lätt dit igen nästa vecka, måste bara försöka fjäska för pappa att betala medlemsavgiften med, annars får jag göra det själv, för detta är verkligen något jag vill fortsätta med.

så nu sitter jag framför datan, lite halvöm i hela kroppen och lite skavanker. Tror jag ska byta om till myskläder, vira in mig i täcket och sätta igång en bra film :)

Det var allt för mig ikväll.

Take care & sleep tight. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0