friday

15:57   Så var det äntligen fredag! :) som man har längtat. Har dock städat fram tills nu.. har även hunnit med en quicknap på 30 min precis, det hjälpte lite :)

Jag tror jag lämnar rummet som det är och finfixar med resten på söndag eller något. Jag ska förmodligen ta bussen om en timme till stan och möta oskar. men han skulle ringa mig när han var på väg hem (från lumpen), Så får se om han hör av sig eller inte. I annat fall så blir det ng hemmakväll, är så otroligt trött alltså!

Har också gjort en killer spelningslista på datan, så sitter bara och lyssnar på massa bra blandad musik som gör mig glad :) oh, nu är det styx-crystal ball den är så bra, ska se om jag hittar den på youtube så kan jag lägga upp den här ist.
 
Jadå jag hittade den, visst den är kanske lite speciell, men I Like it ialf :)

Nu ska jag sminka mig så jag ser lite mer levande ut ;) Sen ner och käka nått litet..

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0