glad


19:28
   home again.

Märkte igårkväll att jag inte hade fått något studiebidrag, illa. eftersom jag fyller 20 nu i höst så måste jag ansöka om att få studiebidrag. humpf. Dåligt att de inte informerat oss "gamla" om det. Så jag var och hämtade papper som jag har fyllt i nu från csn, blir att skicka iväg dem imorgon. Men det bästa med det är att jag antagligen kommer få mycket mer cash i månaden än vad jag har fått innan. men får ta det som det kommer. Hoppas bara att pengarna kommer nu snart, innan jag fyller år.

På tal om att jag fyller år så planerade jag och pappa menyn nu ikväll när jag kom hem. Kommer bli mega gott, hoppas bara att alla tycker om den typen av mat.. Sen måste bara lite dricka införskaffas med. Dock så gäller det medtag av egen sprit, men lite ska jag fixa ihop ( med hjälp av pappa ;) ).

En annan rolig sak är att i princip alla som jag bjudit till min födelsedag har tackar ja, det är 3 kvar som jag väntar svar på, men förhoppningsvis kommer de med :)

Mamma hade satt dammsugaren utanför mitt rum, så tar det som en pik att jag msåte dammsuga. Så nu med jämna mellanrum frågar hon om jag ska dammsuga eller inte. Bästa att ta och göra det. Hinne rinte imorgon heller, och måste ha städat i helgen när jag får besök :)'

Nu ska jag dammsuga.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lite dåligt att de inte har informerat dig om det där med studiebidraget. Min pojkvän får över 7000kr i månaden, men hälften måste han betala tillbaka sen :P

2008-10-02 @ 21:56:11
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0