helgen är over

22:34  ja, så var helgen över, men vilket toppen helg det har varit :)

Började i fredags kväll då jag drg mig in till stan för att möta upp oskar i stan, hemkommen från lumpen. Vi begav oss till O´learys och åt underbart sjukt god mat och tog en öl. Jag älskar den saken vi har, att jag bjuder när han inte har pengar, och att han bjuder (som det har varit hela helgen) när jag inte har pengar. Nån gång vid 10-11 tiden var vi mätta & belåtna och begav oss hem till rydebäck. Där vi nästan direkt däckade i sängen och somnade. När man äter mycket och god mat blir man så jävla trött alltså =P

Lördagen var en riktigt slappe dag, och även denna dagen bestod av god mat, fast nu var det oskars pappa som lagade maten. Jag verkligen älskar tagiatelle, ja vilken pasta som helst i en god och krämig sås. Och det är oskars föräldrar mästare på att göra, så varje gång jag åker dit hoppas jag att det blir pasta ;) och det var det i lördags, så jääävla gott :) Det avslutades med marabou - digistive och cola  och lite guitar hero hemma hos mig (:

Söndagen, Erica fyller 20! Grattis stumpan! Det firades med middag hemma hos hemme idag vid 1-tiden, god mat och trevligt sällskap, hoppas du fått en bra dag! <3

Nu ska jag sätta mig ner och spåna lite idéer till Designen imorgon, sen nanna kudden, är riktigt trött.
Så sov gott alla!

take care, puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack så mycket vännen, det var en superbra dag :) Är glad att du kom!

2008-10-06 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0