monday.

10:39  Så typiskt, nu när jag väl bestämmt mig för att gå på engelskan så är läraren sjuk, haha! MEn sitter och har ångest inför svenskan nu, skulle haft NP, men har inte gjort mina förberedelser så är ganska så omöjligt så att säga. UGG. jag ser verkligen inte fram emot att ha den här konversationen med läraren kan jag lova!

Fast det är måndag idag, vilket betyder 5 fucking days left. Måste in till stan och köpa klänning att ha på mig med ^^ Hoppas jag hittar nån fin  :)

Annars idag då, jo efter svenskan ska jag pallra mig hem, packa väskan och bege mig in till stan/gettot och träna thai box. Hoppas det blir en rolig träning.. och att vi får sparka mycket..

Nej nu ska jag ut och möta emelie, hon tvingade ut mig i detta kalla väder ^^

have a good day y'all..

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0