school

12:33   Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan ha lektion^^ Har verkligen noll motivation till att gå egentligen men ja så är det. Från början så hade jag storslagna planer idag, men som mitt vanliga jag så tröttnade jag och sket i hälften av vad jag hade planerat. Nu sitter jag och velar om det är värt att lägga mina sista pengar på en negerboll eller inte^^ Hade vart djävluskt gott. Hm, får se hur det går^^

Torsdag idag, och fick reda på att jag inte kommer på mitt studiebidrag innan jag fyller år så faaan på det, >Det är så extremt dåligt av skolan att informera en att jag måste ansöka om bidrag för att få pengar, nej istället märker jag det själv av att inga nya pengar kommit in på konton.. Börjar bli lite kris eftersom jag har några räkningar som måste betalas, så får ge till pappa och be om pengar sålänge, men usch vad jag hatar det. Men nu finns det verkligen ingen annan utväg =/

Annars då, jo efter skolan så blir det stan & thaibox med sara, hoppas på att det kommer bli kul ialf. Men just nu vill jag mest att dagen ska ta slut så att jag kan gå hem och lägga mig. Usch, nu låter jag jävligt negativ märker jag.. Men så kan det vara ibland, och idag är verkligen en sån dag.

Pappa bokade tid åt mig hos en "öron,hals&näs" doktor. Ska dit den 23'e tror jag det var och göra olika tester för att kolla om det är astma jag fått eller inte. Ska bli fett skönt att få medicin så jag kan börja träna igen ialf!

Såja, det blev en negerboll & en festis. Så nu ska jag käka den, tycka synd om mig själv och sen få lite ångest för att jag har ätit den. Fast jag ska ju träna ikväll så det går nog jämt upp ;) haha

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0