sova

22:32    Idag har varit en bra dag, fast en ganska så jobbig kväll. Blev tjaffs och så, ugg jag hatar verkligen mitt humör alltså =/ Har verkligen försökt nu senaste måndaen att behärska det och tycker verkligen att det har blivit bättre, sen idag tappa jag fattningen helt. Massa dumma ord kom ut ur min mun, även om jag inte menade dom. Jag vet att man ska tänka före man pratar men när jag väll tappat det så finns det inget stopp, det är som hjärnan slutar fungera, jag tänker inte och ingen kan få kontakt med mig. Ugg, jag hade verkligen gjort vad som helst för att kunna behärska mitt humör. Under tiden som jag spelade hockey så brukade jag slappna av, men minsta felsteg där och jag kunde bli ännu mer förbannad.

Många har länge tjatat på att jag ska börja på boxing eller liknande för att bli av med min ilska eller kunna lära mig bejhärska den, och imorgon är det dags för thaibox med sara.. Är fett nervös, men hoppas på att det kommer bli skoj ialf :) Så det är med spänd förväntning som jag åker in imorgon (:

Egentligen har jag massa som jag hade velat skriva, men dels är det nog bäst om jag tänker igenom lite först innan jag bara skriver, och dels är jag trött och sängen kallar :)

så nu blir den en snabbkoll runda på tv, (scrubs! :) ) sen nanna kudden ;)

hörs imorgon, och jag lovar att berätta hur det gick på thaiboxen med ;)

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0