stressad & allmänt grinig.

13:33   Allt känns fett knas.

Tusse ligger här bredvid i min säng och är allmänt söt, han är mysig. Så fort mar än på dålig humör eller allmänt hängig som nu så kommer han in på ens rum och gosar med en (:

Jag är lite stressad över vad jag ska ha på mig på jobb idag, pappa sa svarta byxor och en vit skjorta, men eftersom jag inte äger en vit skjorta så kan det bli lite svårt med det.. Så måste kolla igenom min garderob och se om jag hittar något "passande" att ha på mig. Känns dock lite wierd att jobba igen, var ju ett tag sen jag var på campingen sist, hoppas bara att det blir fler gånger nu efter idag..

Tänkte öven gå ner och laga lite mat, det blir kyckling, men vad jag ska a till, det har jag inte bestämmt mig än. Antingen blir det en god sallad eller något risgrejs.. Det blir säkert gott oavsett vad :) Tänkte att det var bäst att käka innan jobb, eftersom jag dels inte vet hur länge jag ska jobba, och sen vet jag inte om jag får tid att käka där med.. Men det ordnar sig..

Nu ska jag dyka in i garderoberna och kolla vad jag hittar, och hjälpa mamma lite med..

take care, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0