sunday



11:05 
Ruttet, det är söndag och helgen är redan slut =/ Men possetivt är att det är ny vecka imorgon och massa saker kommer att hända.

Dagens planer är redan gjorda, eller halvt.. Jag ska jobba kl.4-sent, så det är ju alltid något. Det var något uppe på falknästet som jag skulle hjälpa till med, så jag antar att det är en privat bjudning eller något liknande. Hoppas bara att det är någon mer än jag som ska jobba.. Just det, jag kanske inte har berättat oom hur jag fick jobb? Mja, ialf marcus sms'ade mig nu i torsdags tror jag det var och frågade om jag ville jobba, så klart man inte säger nej :P Vet dock inte vad jag ska ha på mig, marcus sa "något fint", men vad menar han med det egentligen? Mamma sa att hon skulle hjälpa mig hitta något här hemma ialf..

Dessutom så hoppas jag att nästa vecka går snabbt, Det blir thaibox med sara måndag & torsdag, sen gymma med. Plus massa massa plugg :s Men nästa helg, då djävlar :) haha. Kommer nog bli asskoj..

Är dock lite småkink att jag inte hört av oskar sen i torsdag typ.. Det var ju lite spänt nu när han åkte upp igen, och hade därför vatt skönt att snckat igenom det. Men ja, va ska man göra? Jag orkar inte vara den enda som försöker få det att fungera, inte just nu ialf.

Nu ska jag fixa massa grejs och så.. hoppas ni får en bra dag.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0