thougts.

18:38   Ugg, Jag är mätt som en gnu^^

Dagen har varit oerhört seg, jag känner mig trött & hängig hela tiden, precis som jag inte har någon ork i hela kroppen. Ugg, det verkligen suger att ha uppehåll från hockeyn. Pallar inte att min kropp är cp & pallar inte ansträngnings astma eller vad det nu är. Jag pallar verkligen inte bara sitta och bli tjock^^ Sen saknar jag oskar med.

Fick pratat en del med camilla idag (min design lärare) det blev lite snack om utbildningar efter studenten och så. ugg, kommer verkligen ta en evighet innan jag  kommer komma in på min utbildning, om jag ens gör det. Visst, jag visste att det skulle bli svårt men nu känns det som allt är emot en lite.

Så fort jag hittar något som jag verkligen vill läsa och verkar intressant så kommer något ivägen. Men det är jävligt avlägset med universitet nu, först måste jag klara av gymnasiet. Vilket kanske är enkelt för många men ganska så svårt för mig. det är verkligen förjävligt att gå dag ut & dag in på lektioner som man tycker är skittradiga, det är verkligen bara designen som är rolig, det enda som jag verkligen försöker att få bra betyg i. Och det är 3h i veckan, 3h av 27h totalt. Jag fattar inte ens varför jag valde samhälle =/ och ekonomi på det =/ Men det krävs ofta ett misstag för att inse vad man gjort. Känns bara som de senaste åren av mitt liv har varit fullt av misstag och knepiga val, det ena efter det andra. och jag har lyssnat på vad andra har sagt, och vad andra velat att jag ska göra. Tror dock att det är lite så fortfarande. Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag tycker om att göra längre.. Jag har bara gjort saker som andra sakt till eller pushat mig till att göra.

Jag vill bara komma bort från allt, börja om på nytt och försöka göra saker som jag tycler om att göra, eller prova på nya saker.. Usch, nu har det varit mycket klagande, men var tvungen att lätta mitt hjärta lite.. Jag känner mig bara så oerhört förvirrad och förlorad att jag inte vet vad jag ska ta mig till längre.

Varför ska allting alltid vara så jävla komplicerat?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Försök stå ut, sista året ju sen slipper du gymnasiet! Även om det är svårt när man inte gillar samhälle :/

2008-10-07 @ 09:18:32
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Uppdatera kvinna :D Jag gillar ju att läsa din blogg :D:D

2008-10-08 @ 17:14:26
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0