woork!

22:15 Hemma från work. Det var ett par som hade gift sig & skulle ha bröllops middag uppe på falknästet i mölle, och jag var där och serverade. all alone. Maten kom direkt från grand hotel, så jag fick lite sällskap ialf.
Fast det var ganska så skoj endå, huvudsaken var att brudparet blev nöjda, och de blev de med :) S jag känne rmig faktsikt ganska så stolt att jag klarade av allt själv :)

Kommer bli mer jobb på campingen med, det sa marcus ialf.. Men eftersom jag trivs där uppe så pass bra så är det bara roligt. Sen frågade han om jag ville jobba där i sommar (nästa år), of course sa jag :) Så det känns gött att jag kommer ha jobb efter studenten.. En liten glädje i allt :)

Nu ska jag tvätta av sminket, borsta tänderna, krypa ner i sängen och kolla lite tv innan jag ska sova. Är faktiskt lite småsleten, blev ju trots allt 6h jobb..

take care, puss
 
Det blev lite ensamt i köket imellanåt, jag gjorde det bästa av det^^

Kocken tyckte lite synd om mig för jag var ensam & hookade upp mat till mig med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0