busy


17:51
   Så börjar det bli kväll med^^ Ångesten börjar komma krypandes nu, dels för att jag inte tar tag i pluggandet och dels för att jag känner mig som en överfet valross ;P Det är helt sjukt vad jag mår dåligt över att jag inte tränat nu på sistonde, var tog all min motivation vägen egentligen? Jag säger hela tiden "jag börjar imorgon" bara för att skjuta fram det. Det gör jag nästan med allt märker jag ^^

Jag har verkligen tusen saker som jag måste göra, men så fort jag ska göra det så kommer jag på andra saker som är roligare^^ Vad är botemedlet för sånt här egentligen? Hur gör man om man vill ha bätte självdiciplin? Jag funderar om jag ska sätta ut ett mål/belöning för mig. Att jag tar och väger/mäter mig samt skriver upp mina träningsmål, sen har jag nån vecka på mig att förbättra mig hela tiden. Sen om jag når mitt "mål" på den utsatta tiden så får jag köpa nått fint tillmig själv... Hm, det låter faktiskt som en bra idée. Känns iofs meningslöst att börja med det idag eftersom det är fredag imorgon + helg. Är nog bättre att börja på måndag (nej nu skjuter jag inte upp det, men har inte tid i helgen) så det så :P Det låter bra.

Måste planera min födelsedag med, har börjat så smått men känns som jag har lite bråttom där med. Men det får jag ta när jag har tid,

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Känner igen mig där med träning. Men det var en bra idé du hade om att väga dig! Gör de, men bli inte besatt!

2008-09-19 @ 09:04:16
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0