en dag.

Mår inte ett dugg bättre idag, är väll mer att jag börjar inse det nu. visst jag måste respektera hans val, men nu i början är det lite tufft. Sen behöver jag träffa dig och prata igenom det innan jag riktigt kan gå vidare, jag vill höra dig säga det rakt till mig istället. jag behöver det.


Jag har som sagt inte ätit sen igår, och då åt jag bara en halv baguette till lunch, har blivit äcklad av mat, och mår illa så fort jag tänker på det. Följde med mamma in till stan en runda efter skolan och fixade lie ärenden, swn hämtade vi upp pappa. och då hade de bestämmt att vi skulle käka på big buddah, för att dels få mat i mig & dels för att få mig att tänka på något annat. visst det var gott, men jag var absolut inte hungrig, är rädd att jag ska fastna i beteendet, om jag väl börjar äta så mår jag bättre av det och käkar hela tiden bara för att jag ska må bättre och få mindre skuldkänslor. Äh, det försvinner väl så småningom. allt börjar imorgon då jag märker om jag är hungrig eller inte.


här är då min mat^^

och mina underbara föräldrar.


jag har verkligen inget annat att skriva om, för mina tankar & känslor är det bäst om jag håller för mig själv nu. Längtar ialf tills helgen. alkohol brukar lösa problem för stunden, man mår ialf bättre för en sekund. Jag hoppas det blir bra. Ibland så behöver man supa bort sina bekymmer, äveom om det bara är för en kväll.

nu ska jag tänka lite, sen sova.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0