glädje...

bild från när vi spexa på fotograferingen i skola, issa & jag :)




Det pirrar i hela kroppen & det känns som jag har fjärilar i magen.

Känslan och glädjen är obeskrivlig.

Just nu är jag bara så jävla lycklig.


Vi ska börja om på nytt, lägga alla bråk och allt skit bakom oss och se framåt istället.
Vi ska ta det lungt och helt enkelt resektera varanda mer.

Detta kommer bli bra, detta kan bli jävligt bra.

Oskar, det finns bara du. :*


Nu ska jag nanna, så godnatt alla.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!

2008-09-07 @ 23:53:39
Postat av: emma

VAD BRA ATT DET LÖSTE SIG :D

Jätteglad för din skull <3

2008-09-08 @ 09:15:04
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0