good night

21:34   Sitter framför tv'n "vem kan slå filip&fredrik" såklart =P haha. och självfallet håller jag på filif och fredrik (:

Därefter tänkte jag fixa lite med tvätten och byta lakan & så, sen ta mig en långdusch :) Som i son tur blir följt av massa plugg. Men ack så skönt det kommer bli att lägga sig sen.

Skola imorrn, dock jävligt segt (as usual) men sen hem, göra mig fin sen utgång (: OCH träffa oskar på kvällen. SOm det låter nu så kommer det bli en kanon fredag, hoppas att det bli så nu med :) Det behöver jag verkligen.

Denna veckan har gått så erhört snabbt, visst vi har inta haft mycket i skolan, har knappt vatt där  känns det som, vilket iofs är sant. Men bara för lärare är iväg på paddlig och sånt, sen så var jag ju hos the dentist idag med.

Nej nu ska jag snabbstäda lite medans det fortfarande är paus :P

take care and sleep tight. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0