hårfärgnings dax^^

15:09   Mamma och jag tog Harleyn in till höganäs innan och köpte hårfärg. Var riktigt mysigt alltså :) Jag börjar bli mer och mer kär i motorcyklar ju mer jag åker på dom ;) Börjar tillochmed bli taggad att skaffa mckort, men då måste jag ha vanligt körkort med suck.

Men ja, sitter med färgen i håret nu, ska va i 45 minuter så är väll 25 kvar om jag skulle tippa =P Bild ommer sen om resultatet blir bra ;) haha.

Det blir väla imorgon, mamma&pappa ska också köpa present till tobbe så perfekt att åka med dom, plus att jag slipper pröjsa och åka buss :P Ikväll vet jag inte rikigt vad jag ska göra, funderar på ta en planeringsdag. Bara sätta mig ner och planera ut allt med skolan & träningen. Nu på måndag så börjar hårdträningen, jag vet att jag sagt det innan men nu är det allvar. Så det blir sista helgen med läsk & onyttigt skit nu på jääävligt länge =P haha. Ialf tills efter jag har mönstrat ;)

Nu ska jag gå och störa min bror lite, och tvinga han att spela guitar hero med mig (brukar inte vara så svårt, eftersom jag tycker med om att göra det) haha.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken hårfärg har du nu då? :)

2008-09-13 @ 19:34:15
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0