HELG!

17:57   så var det äntligen fredag! :)

Håller på att göra mig i ordning nu, sen tar jag bussen vid 7 mot stan med emelie :) Blir fika & mys ikväll..
Annars lång dag idag, försov mig, men kom bara 5 min sent (dock stressa jag som fan) sen var vi på möte på banken, tog nog 1½h det där.. Så även om jag slutade vid lunch idag, så var jag inte hemma föränns 4 ;P

Hm, velar lite om vad jag ska ha på mig nu, visst behövs inget spec, men endå.. Jag har kommit så långt att jag har jeans, strumpor underkläder på mig & håret fixat.. Bara sminkningen och tröja kvar =P haha.

Just fan, jag måste äta med, nu fick jag genams lite bråttom.. har bara en timme på mig ju! ahh!

Nu måste jag dra. hoppas ni får en trevlig kväll alla :)

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0