helg!

13:32   Heeeeeeeeeeeeeeeeelg! så jävla undebart!

Skolan gick ganska så snabbt idag, provet gick däremot inte bra, men det behöver vi nog inte gå in på känns det som.. Sen kom jag lagom hem till fika med, pappa hade vatt o köpt bullar så man ska inte klaga ;)

Blir utgång ikväll med ame och några andra som jag inte vet vilka de är :P haha men det bli säkert skit skoj! Vettifan vad jag ska ha på mig & hur jag ska ha håret, så det kan jag filura lite på nu som sagt. Men först ett gott skratt;



En annan rolig sak i skolan, eller mja roligt och roligt kanske det inte var. Men ialf, sofie hade min sprit i skåpet (lång historia) Sen när jag skulle hämta den idag så har smartisen tappat bort sin nyckel, så hon bara "ja, klipp upp det ist". Haha. Så jag begav mig till vaktis, hämtade bultsaxen och fick ut min sprit. Det måste låta jävligt desperat, men vafan ^^ Jag känner mig lite småtaskig, men å andra sidan så sa sofie att det var okey, men endå =P hah.

Nu ska jag spana in vad jag ska ha på mig sen.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

What? Är det inte olagligt att ha med sig sprit till skolan? :O

2008-09-19 @ 16:12:07
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0