home

14:29   Hemma, duschad och allmänt seg^^

Gårdagen var sköj, blev film och så hemme hos tobbe (: Sen sov jag hos emelie med.. Har varit riktigt skönt med en "slappe" helg faktikst =P

Eftersom jag är så otroligt duktig på att städa "not" och skjuter fram det hela tiden så måste jag städa idag, jag vet att jag säger det varje dag, men nu måste jag verkligen.. Det ligger verkligen kläder överallt. suck.

Sen nu börjar konstiga & dumma tankar komma upp i mitt huvud. varför kan inte bara allt lösa sig och bli skitbra?

Nej, innan det är dags för städning så ska jag ta på mina fina långkallingar (med hjärtan på) och en stor mysig billabong tröja. Med det ska jag gå ner och mysa framför tv'n. Jag behöver samla mina tankar lite.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0