kwell



20:32
   Precis fått mat i mig, massa gott (: Har även fått in sista tvätten i maskinen..

Ska nog ta en sista röjning här och sen fixa med plugget. Ska bli skönt att få rent och snyggt här igen (: Egentligen så har jag nog inte så mycket intressant att säga.. jo, jag har blivit lite klokare på universitet och så, allt känns mycket bättre nu efter vi pratar igenom detta. Det känns som det verkligen kommer att ordna sig, och det gör mig så jävla lycklig (:

Sen kommer nästa fråga, var ska man söka.. växjö eller stockholm.. Växjö hade iofs enn perfekt programm för mig medans några av de bästa konstskolorna ligger i stockholm. Eller man kanske skulle satsa på att bli polis istället?
Tack och lov har jag ett tag till på mig att filura ut det.. Men i slutändan så blir det nog bra, vad jag än väljer.. (:

Nu, sista rycket!

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tror att polis hade passat dig :)

2008-09-28 @ 20:56:12
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0