kwell

18:23  Har hunnit sova, handlat och lagat mat och klockan är inte ens sju, rätt så nöjd. Blir så otroligt god mat för den delen nu ikväll.. Åh, ryggbiff potatiskaka ( som typ är det godaste som finns), bea sås & mozarella sallad. Godare än så blir det nästan inte. Så snart snart ska vi göra vid köttet med sen blir det käääk! :)

Är inte hundra på hur det blir ikväll, mår fortfarande halvkasst =/ men hoppas det släpper till senare ialf, får se får se.
Och jag har dessutom inte bestämmt vilka kläder jag ska ha på mig, sen vill jag ha med karro med, fast hon verkar inte så sugen på det så :s. som sagt, får se.

Nu ska jag lyssna på lite bra musik och tagga för kvällen :)

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0