kwell

22:58    Så var man hemma igen, efter en helt myspys kväll med oskar :) Blev först väla, köpte en ny tröja och ett par fräsiga svarta byxor.. Riktiga kap där kan jag lova! :D Sen begav vi oss till stan och käkade på mezo, drack kaffe och avslutade kvällen med vattenpipa. Jag kan ju lova att jag har brännt pengar ikväll, men det har lungt varit värt varenda lilla öre :)

Nu ska jag sitta och softa, lyssna på bra musik och njuta av kvällen sista timmar.

Imorgon blir det heldag i skolan med massa UF arbete och sen får jag se vad som händer..

Nej nu måste jag lyssa på "what hurts the most" ni vet det braiga verisionen som jag lagt upp här på loggen i nått tidigare inlägg. jag rekomenderar den STARK ialf! :)

god natt& ha en fortsatt trevlig kväll alla!

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0