monday

06:54   Pigg & glad. Satte klockan på 06:00, men vaknade 05:50 precis någon minut innan pappas alarm ringde, så jag gick upp & slapp käka frulle själv. Nu tänkte jag klä på mig & packa träningskläder, sen plugga lite. Eller jag ska finslipa rättare sagt, ska kolla hur långt min "svenska redovisning" är.. och försöka knepa ihop det till 5 min. För sista jag checkade (i torsdags) så var det bara 3 min :P haha.

Förresten jag har filurat lite om igår och smält dagen.. Kanske inte så smart att ta ut lyckan helt i förskott, jag menar han kan fortfarande ändra sig. Så det är nog bäst om jag liggr lite lågt (vilket är jäävligt svårt) - men det får gå bra endå :) Vi ska höras av ikväll om vi ska ses nått mer i veckan nu innan han drar upp igen.

Och jo jag vet att min blogg är ganska så personlig, men så är det, sån är faktiskt jag. Jag skriver ner nästan precis vad jag tycker och tänker - både på gott och ont.

Förresten, jag har världens craving på kaffelatte :P måste fixa nu innan jag blir smått galen :P

Nej nu måste jag göra mig i ordning..


Ha en bra måndag..
take care, puss


bild på mig & sofie från förra fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0