mornin^



10:42  
Varit vaken ett bra tag nu, och fått gjort en massa med ^^
Nu ska jag städa hela rummet, och köra igång en tvätt med tror jag.. Sen när mamma kommer hem så tar jag & papps bilen till väla, det ska införskaffas jacka, träningsskor, träningskläder samt lister till mina fönster (jag bor ju i ett mega gammalt hus, och det drar in as hell när det blåser, så blir svinkallt på mitt rum) sen ska nog pappa köpa lite grejs han med..

Jag måste läsa lite med, och massa annat kom jag på nu. Gosh, jag har fete bråttom :0
Jag skriver senare när jag kommit hem från stan eller något.

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygg bild :D

2008-09-16 @ 11:21:57
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tackdetsamma! Ja, jag har hunnit med en massa som att städa och lite annat. Man hinner ju knappt när det är skola :P

2008-09-16 @ 13:36:51
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0