new week, new start.

18:17    Så var man hemma från skolan, och har hunnit med plugg, tvätt & lagat mat.. Eller kyckling sallad närmare bestämmt, men det tog sin lilla tid det med.. Så nu står det och väntar på mig tills jag städat klart. Perfekt avslutning på kvällen ;) haha.

Så dagens skola, mja var inte så mycket, designen var rolig, som vanligt, och jag längtar redan till morgondagens lektion ;P haha. det kanske är något som man ska hålla sig till, äh :P

Jag har ytterligare två maskiner att tvätta, håller nämnligen på att städa mitt rum & då märkte jag var lite av mina kläder hade tagit vägen =P haha, har leta som ett djur efter vissa plagg och så hittade jag dom nu :P Så nu ska Alt tvättas och hängas in snyggt i garderoberna.. Ska även städa&rensa skrivbordet, dammtorka, och till slut dammsuga.. Så det kommer ta sin lilla tid. Hoppas dock jag hinner blir klar till 8, för då var det kristallen, och man vill ju titta vem som vinner tittarpriserna ;) haha.

Imorgon är det skolan as usual, sen möter oskar upp mig efter jag har slutat och därefter taggar vi hem till mig. Ska bli skönt att träffas igen och prata. Visst detta är bara ett ministeg, men allting har ju sin början. Men det blir nog bäst att ta det i slowmotion i slutändan endå.. :p

Nej nu ska jag ladda en maskin till sen börja med städandet. Finns en stor chans att jag skrievr när rummet är rent, dvs seeeenare ikväll ;) haha.

Ha en bra kväll.
take care, puss

tillsammans är vi oslagbara.    karro & jag <3

Kommentarer
Postat av: emma

Det blir det säkert :D

Jag åker upp på onsdag morgon, kommer hem den 16:e.

När jag kommer hem blir det iallafall födelsedagskalas för mig så du vet och du är välkommen ;D Har inte bestämt dag än, men återkommer med det!

Pussss <3

2008-09-08 @ 21:42:06
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0