ny vecka

13:40   Hemma från skolan, känndes knappt lönt att gå dit =P haha. och imorgon är vi lediga, så jääävla soft :)
Ny vecka nya löften eller vad man ska säga, från och med nu är det slut på godis & läsk för min del, ialf tills efter jag har mönstrat. Jag ska träna varje dag och verkligen gå in för det nu. Dock så börjar det inte så bra.

Skulle egentligen tränat idag, men hittar inte mina tränings skor, fattar inte var dom är ^^ Så får spendera dagen nu med att leta efter dom. Å andra sidan så behöver jag iofs nya, men tror inte pappa är så sugen att köpa ett par till mig nu, för först måste jag ha ny jacka! :P

Lästa på evelinas blogg att hon gjorde "kladdmuffins" nu i dagarna, och enda sen jag läste det har jag tänkt på kladdkaka ;) haha. Så nu ska jag faktiskt ner och kolla om vi har alla ingredienser hemma till det^^ Annars får jag vänta tills mamma kommer hem, för hpn skulle baka tårta och så idag.. hmm.. Nej nu måste jag ner och kolla ;)

Ha en bra dag! :)

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha gött! Du får ta och baka en kladdkaka :D

2008-09-15 @ 14:40:16
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0