seg & lång dag.

21:21  Så otroligt sagta dagen har gått idag.. Har inte fått gjort något vettigt alls heller. Jag känner mig sådär halvhängig & nere. Tror att det har med vädret att göra, det är tradigt, grått och regn som i detta fall leder till en förskräcklig huvudvärk för mn del. Ge mig riktig höst istället..

Jag kom precis hem och fastande direkt framför tv'n - csi :P Var först på skolkonferens sen var det möte med ungdomsrådet & därfter blev vi bjudna på käk på jourpizza :P Hel okey kväll, men känns som jag egentligen hade behövt de timmarna här hemma med allt.

Funderar på att slänga mig i dushen och ta en långdusch, är lite halvfrusen av mig med så det gör nog susen, ska bara orka med.. Får nog bli efter csi isf.

Sen hoppas jag med på att höra av oskar ikväll med, men får se ifall han har tid eller inte. det beror på hur länge de är ute och ronderar och när de kommer hem.. Riktigt skönt att hans lumpentid börjar närma sig slutet nu faktikst.. Dryga två månader kvar bara (: På tal om det så är det fan inte långt kvar tills jag fyller år, wehey =) Hoppas det blir en bra födelsedag :)

Nej nu tv, sen dusch..

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0