skallebank.


15:57  
Sådär ja, nu var håret fixat, och så har jag hunnit sova 1½h med ;) haha..

Börjar få skallebank med nu känner jag, så får gå ner och knapra i mig lite piller i hopp om att bli bättre.. Dock har jag som vanligt beslutsångest när det gäller kläder^^ och för en gångs skll har jag verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig, inte ens vilka jeans jag ska ha^^ haha, silket problem..

Men eftersom vi bara ska slappa, kolla film så behövs ingen speciell utstyrsel,blir väll goa jeans och en ball t-shirt :P Satt och tänkte lite smått igår innan jag somnade, om en vecka så får jag äntligen träffa oskar igen, känns som det var en evighet sen vi sågs sist, även om det bara var en vecka. usch ja, veckorna känns extra långa när han är inne två veckor + när han är i fält så man inte kan prata med han.. men snaaart så :)

Nej nu börjar huvudet dunka mer och mer, så måste göda mig med ipren.. Hoppas ni får en bra lördagskväll alla :)
För det ska jag ha:)

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0