study

16:18   Home from school. Ugg så mycket plugg jag har att göra. Sen dessutom prov på fredag i Internationell Ekonomi.. Fick ialf ringt Peo nu, men skulle ringa han igen nästa vecka, så jag blev inte mycket klokare =P haha., Men lite jobb fanns nog där ialf sa han, så det låter ju bra. Frågan e den om jag kanske ska söka ett annat jobb ist? Som jag har garanterade timmar/helgen att jobba på. Hum, tror jag ska höra mig runt lite och komma fram till något.

Egentligen skulle jag tränat idag, men med tanke på hur mycket jag har att plugga så hinner jag verkligen inte =/ ångest! yesyes. Imorgon får jag fan ta mig tid till att träna. Blir galen snart på alla som tjatar på mig med träningen. Känns nästan som alla andra har högre kvar å mig än mig själv. Eller mja till viss del. En liten del av mig tror att jag är lite av ett underbarn , men det är ju inte sant =P haha. Nej nu ska jag inte gå in på mina tankar, då kommer ni fatta lika lite som jag fattar på våra filosofi lektioner, (och det är inte mycket kan jag lova)! haha!

Den stora frågan är om jag ska duscha nu eller sen... Hm, tufft val. Fast eftersom jag ska kolla tv ikväll så kanske jag inte hinner dusha, men jag behöver inte gå och lägga mig jätte tidigt eftersom jag ska till tandläkaren imorgon.. Hm, jag får se vad jag kommer fram till :P

Nu ska jag först gå ner och ta något tugga mat, sen kasta mig in i böckerna ;) haha, det vore ju nått..

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0