sunday

13:45    så var det söndag^^ har bara degat hela för middgen.. så ska göra mig i ordning nu hadejag tänkt, sen fika vid 3 tiden. mamma fyllde ju år igår så (:

helgen, i fredags fyllde linnea år, så det blev överraskningsfest för henne en tempel :) och igår var det först någon "fest" med frida och karro, sen stan..

Idag ska jag till stan, blir antingen 5 eller 7bussen, får se lite hur det blir nu framöver. Ska ialf träffa oskar och prata. usch, jag fasar verkligen för detta. Jag vill sminka mig & se fin ut, men sen känns det kanske meningslöst att göra det om jag nu kommer bli blödig när vi sitter och snackar.. Jag vågar inte hoppas på något alls längre, jag börjar mer och mer ställa mig in på vad jag kommer få höra, visst jag har redan fått höra det några gånger nu, men jag behöver nog höra det öga mot öga för att förstå det och inse att det är det han vill. usch usch usch säger jag bara.

Nu ska jag göra mig i ordning.

take care, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0