thoughts

22:06   Har funderat ganska så myckt angående min födelsedag, 18 okt ;p
Velar vad jag ska göra och så. Först hade jag planer på laserdome eller något liknande, men som det känns så är jag nog mest sugen på en maffig middag hemma hos mig med de absolut närmsta. Sen så är det alltid svårt att dra gränsen till vilka man ska bjuda eller inte. och det är det som jag har haft mest problem med.. Men sen så känns det jobbigt att int ebjuda folk som man är polare med och har kännt länge.. men jag vettifan alltså. Det känns som vissa bara är så falska nu, inga namn nämnda men man blir bara så trött på det. Så nu ska jag nog sätta mig ner och fundera lite på vilka jag verkligen vill ha här, vilka jag verkligen vill fira min födelsedag med. För mig så är det ganska så stort att fylla 20, och då vill jag ha folk jag verkligen tycker om i min närhet, som gör dagen 10 gånger bättre =P

Men som sagt, till vissa som jag inte kommer bjuda, det är inte att jag inte tycker om er, det är bara det att vi knappt umgås längre.. och som sagt, nånstans måste man dra gränsen.

Förresten så älskar jag min hårfärg nu, jag var ju lite skeptisk till det i början, men nu är det verkligen skitballt ;P haha. ska bara vänja mig vid luggen med, men det kommer (:

Nu  ska jag vara duktig och läsa igenom Historian och kolla igen de frågor jag och oskar kom fram till innan, (det är  fett bra att ha en pojkvän som är helt såld på historia när man själv inte fattar det :p). Hör och häpna men jag börjar nog tycka det är lite smått roligt =P

take care, sleep tight. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0