tierd

20:44  Du finns inte längre för mig, du är värd mindre än en jävla myra. Saken är den, jag brydde mig inte längre, du var som bortblåst, sen är det inte mitt problem att du har fastnat i åldern 14 och inte kan växa upp, mytoman kallas sådana som du. Du är inte ens värd denna texten. Men jag säger det bara en gång till,  slutar du inte, så polisanmäler jag dig. Kränkande & förtal kallas det om du inte visste det.

Så, nog om det! kom precis hem från stan, ska käka nu. sen plugg, har laddat upp med burn & lite godis. hade även en nyttig pratstund med brorsan i bilen hem, nu känner jag mig lite klokare. Det räcker att du tror på mig, det klarar jag mig gott och väl på..

nu, filip&fredrik!
'puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0