tisdag

18:50    Här sitter jag ytterligare med färg i håret ;p Sista färgade jag håret mörk rött, men efter varje hårtvätt så märker jag att massa färg försvinner från huvet^ Så nu är det lite mer ljusrött/dassigt/ på väg till orange.. eller mja inte orange men endå.. Så nu har jag i en anna röd färg, mer röd om man säger så.. Har verkligen ingen aning hur det kommer bli, men det , märker vi ;)

Efter skolan så drog jag till gymmet, körde som vanlit, och när jag kom till löpbanden och hade sprungit i typ 10 min så började det göra asont i bröstet/hjärtat, jag fortsatte at springa sen spred sig smärtan till ryggen. Det gjorde verkligen så jävla ont, och har aldrig kännt så förrut =/ Därför blev det inget core pass idag, utan endast gym. Ska ringa lkaren imorrn bitti hade jag tänkt mig, och måste få tid snarast möjligt så jag kan få reda på vad det är, och få medicin för det, alla tecken pekar på att det är ansträngningsastma, men får se vad läkarna har att säga om det.

Under tiden som jag sitter här med färg i håret, så lagar mamma mat, jag är så otroligt hungrig, och eftersom jag har beställt pasta så ska det bli riktigt gott :)

Ah, nu börjar det klia i hårbotten med =p haha.. Får sätta igång tv'n och se om jag hittar något roligt..

Jag skriver mer sen när håret är klart =P

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag brukar också få ont i bröstet/hjärtat när jag springer och inbillar mig att nu kommer jag att dö! Det är läskigt :S

2008-09-30 @ 22:10:11
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0