torsdag

20:08   yes, fredag imorgon. har dock inga storslagna planer, funderar iofs på utgång, men får se. Har jävligt massa som måste göras med. äh, det löser sig!

Fick även pratat lite med pappa idag, om födelsepresenter och om universitet.. Blir kanske linköping, fast ska kolla först om jag hittar min ultimata utbildning först, mamma sa att den fanns i kalmar, men palla bo i kalmar? :P Nej, helst vill jag flytta till norrköping, men ska som sagt anpassa mig till utbildningen i första hand, där den finns får jag bo helt enkelt :P haha.

Så nu ska jag beställa hem massa universitet/högskole kataloger :)

En annan rolig sak idag, när jag var på karla med mamma så fick jag träffa en av de nya utställarna, och det visade sig att det var han som jag hade haft i träslöjd på grundskolan :) Så det var massa skoj att prata med han, han e riktigt grymm alltså :)

Skoj när småsaker förgyller vardagen :)

take care, puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad ska du gå för utbildning? Du missade ju provet idag! :(

2008-09-26 @ 06:41:41
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0