treeening

23:27  Idag infann sig lite av min motivation till träning igen. Jag fick t.o.m planerat upp veckans träningspass, så här blev det;

tisdag:    gym, kondition - 1h, core - 1h
onsdag:  gym, kondition -1½h , kibox - 75min
torsdag:  gym, styrka - 1h, skivstång&kondition - 75min
fredag:    gym, styrka - 2h

Det är ju alltid en början. Sen ska jag ta och lägga in spinning pass med, men måste först kolla hur kroppen verkligen mår =P Nu jävlar. Imorgon kommer mått & kilo upp. Känns som jag kommer blotta min själv^^ MEN det ska ju förändras så man ska inte klaga! :P Ska även föröska komma ihåg att få i mig det jävla protein pulvret med ^^ de tär ju inte världens godaste, men behövs för snabbare återhämtning, så det är ett måste ;) Jag funderar med om jag skulle ta en bild nu såhär innan hårdträningen, för att se hur utvecklingen blir, yes det låter som en bra idé, nu ska jag bara komma ihåg det med ;)

Nu ska jagbara skriva in passen i min kalender, skriva en kom ihåg lista tills imorgon, sen blir det borsta tänderna och därefter nanna kudden ;) haha..

sov gott alla!

take care, puss


Bara tänk om man kunde sett ut såhär. perfektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0