uppesittarkväll

22:22   Yes det blir det ikväll, har så jävla mycket som måste göras. Först och främst lägga upp träningen, sen plugg & städ. ugg, suger att behöva göra allt på kvällarna såhär, men har verklihen inte tid på eftermiddagarna. Gosh, filosofiprov imorgon, hur fan kommer det att gå? - det vill jag inte ens tänka på^^. haha!

Sen vill jag färga om håret nunununu, men får bli att jag fixar det imorgon ist^^

torsdag imorgon, äh ge mig fredag, eller ge min Nästa helg ist! dagarna går så otroligt sakta utan dig vid min sida hjärtat.

En annan lite halvtradigsak är att jag mår skit nu :/ vettifan vad det är, men känner mig helt "dåsig" i huvudet, som om man inte kan sätta punkt på något, och att allt känns som en dimma^^ Ingen känns verkligt typ, sen på det mår jag jäävligt illa med. hoppas inte det är något skit som kommer nu^^ får se hur det utvecklas helt enkelt.

Nu måste jag fixa.

take care, puss


ge mig nkpg tillbaka, ge mig pumas tillbaka.
om jag bara hade kunnat flytta, hade jag inte tvekat en sekund. Snälla låt sista året i skolan gå snabbt, så jag kan komma här ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0